Skip to the content

"Make Arcade Greater" manager!

 

We schrijven 10u53. Er hangt een gezonde spanning in de lucht.
Vandaag zal het gaan gebeuren, de eerste aflevering van onze reeks op Kanaal Z wordt ingeblikt!

Het is een gekrioel van draden en productiemedewerkers lopen af en aan met materiaal. Ze stellen de camera's in het gelid om Arcade zo mooi mogelijk in beeld te brengen. Zaakvoerder Kris loopt te ijsberen voor zijn tv-debuut maar stiekem weet je, dit komt goed.

Je hebt het script tot in de puntjes voorbereid, hebt een waterdicht schema opgesteld met het productiehuis en de locatie op voorhand gescout. Met je oog voor detail is geen enkele bloempot of balpenhouder aan het toeval overgelaten.

3, 2, 1 … Camera loopt. It's our time to shine! En ja hoor, alles verloopt op rolletjes. Je neemt nog snel een foto van achter de schermen voor de socials en dan is het terug naar kantoor voor de montage van een promofilmpje.

Klinkt als een heerlijke dag in je toekomstige carrière als marketing manager bij Arcade? Lees dan snel verder!

  

Let's do this!

 

Onze missie? Bedrijven slimmer laten werken aan de hand van geoptimaliseerde businessprocessen. Jouw missie? Zorgen dat de markt dat weet.

Als marketing manager wordt het imago van Arcade jouw grootste zorg. Je bouwt aan het verhaal van Arcade, creëert een consistente huisstijl en zorgt voor een rode draad in onze interne en externe communicatie. Hiervoor ontwikkel je een slimme marketingstrategie en zorg je voor een concreet marketingactieplan. Met die tactische onderbouw ga je aan de slag en zet je tal van initiatieven op, vooral op het vlak van online marketing (website, socials, mailings, Google ...), maar ook op het vlak van offline marketing (eigen communicatiedragers, events ...). Je volgt de resultaten van onze marketingacties kritisch op en weet hoe je kan bijsturen om toekomstige campagnes nog succesvoller te maken.

De ruwbouw staat klaar, de inrichting kan je volledig naar je eigen hand zetten. Je krijgt het volste vertrouwen om je volledig te laten gaan en Arcade op marketingvlak naar the next level te brengen. Kom dus maar op met je zotste en meest vernieuwende ideeën, want we staan voor bijna alles open. Wie zou daar nu niet voor tekenen?

 

And what about the money?

 

Je krijgt alles wat nodig is om je job op een meer dan comfortabele manier uit te voeren in onze spiksplinternieuwe kantoren aan de rand van Brugge, vlak aan de autosnelweg (supervlot bereikbaar, dus).

 

Awelja, waar moet ik tekenen?

 

Verbluf ons met jouw marketinginzichten en charmeer ons met jouw enthousiasme.
Stuur jouw verhaal naar Kris D’Hoest – joinourswatteam@arcadeconsultancy.be.